mandag den 6. maj 2013

Outfut // Årets første "shorts-dag"

Hej Blog :)

I dag bød vejret på solskin og op mod 20 grader, så det skulle selvfølgelig udnyttes med årets første shorts-dag. Ikke fordi at det var verdens varmeste, men fordi at det var varmt nok ;)
- Ud over det, så har min weekend godt nok været fortravlet. Forårskoncert på skolen i torsdages, fredag var der fredagscafé og gymfest, samt kom min farbror og tante på besøg, så dem skulle jeg også lige snakke lidt med. Lørdag aften var jeg til amerikanertræf i Kalundborg (hvilket var super fedt!) og søndag var jeg afsted og fotografere til en konfirmation hele dagen. Dermed har jeg ikke haft megen tid til mig selv eller bloggen, for den sags skyld, og i dag er nok ikke meget bedre, da jeg nu sidder med de sidste afleveringer i år (tre til, og så er jeg FÆRDIG med afleveringer i gym!!!) samt billedredigering af en masse billeder. Så jeg er ret hængt op, men vil prøve så godt jeg kan at overkomme alle tingene :)


Solbriller: Streetamo
Strik: Solid Jeans
Shorts: H&M
Taske: H&M
Loafers: Bianco

Tschüss! :)

1 kommentar: