mandag den 27. maj 2013

Outfit // Baah, eksaminer...

Hej Blog :)
Efter en nogenlunde veloverstået skriftlig Engelsk eksamen, sidder jeg nu herhjemme og overvejer livets mening... Eller næsten. Sidder i hvert fald lige nu og tænker på hvad jeg skal efter skole, hvad jeg skal bruge mit liv på, mit gennemsnit (der nok ik bliver så højt alligevel - øv), mine studenterønsker, min fotografering, mine dyder og laster.... Suk, det er sgu en svær en. Hvorfor kan man ikke bare være ung men med din viden om livet man har som 50årig? Ville da sparer én for mangen en hovedpine. Men ville til gengæld også være trist ikke at kunne opføre sig dumt en gang i mellem, fordi man ganske enkelt ved bedre, havde lyst til at se Deadline og proppe sig med kaffe og teboller. Hm eller det sidste hører sig nok ikke kun 50årige til ;)

Nåh, anyway I får lige dagens outfit :)
- Kys fra Zeus ;)
- - -
Sunnies: Streetamo
Trøje: H&M
Bukser: Asos
Taske: H&M
Støvler: H&M
Ps.
Så var jeg i hovedstaden i går til et shoot med Jakob og hans fætter Christian, denne gang med hustagene over København som location (yup, vi var op på taget på et 5. sals kollektiv). Og derefter var vi nede i en P-kælder og skyde lidt der også. Jeg tror nu på at de er blevet ret gode :) Synes at der er rigtig KBH-stemning blandet med high fashion og glamour i det, så glæder mig til at se det færdige resultat ;) Her får I lige tre behind the scenes ;)


Tschüss! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar