onsdag den 15. maj 2013

Outfit // Casual på den cool måde

Hej Blog :)

Jeg ville egentlig bare holde forbi og ønske jer alle en god dag og aften og vise dagens outfit. I aften skal jeg til galla premiere i Kalundborg med min engelsk-klasse ind og se The Great Gatsby, hvilket jeg tror bliver super fedt! Champagne i indgangen og rød løber, det bliver altså lidt cool ;) Og ganske vist er det jo kun en lille lokal premiere, men hvad pokker, jeg spiller med på den. Så jeg skal selvfølgelig line op med det helt store gallaskrud (okay, den lange kjole får lige lov til at blive hjemme), men røde læber og stiletter er i hvert fald et must. Håber på at kunne vise jer lidt billeder derfra her senere eller i morgen :)

Men indtil da får I lige dagens outfit, der i princippet var ret nedtonet, men alligevel ret cool på den casual måde... Eller omvendt (og så håber jeg at vi lige kan abstrahere fra at jeg ser utroligt dum ud, og fordi at det blæste, bliver T-shirten også oppustet og jeg kommer til at ligne en julemand) ;)

Sunnies: Streetamo
T-shirt: Ganni
Taske: Daniel Hechter
Jeans: Sisters Point
Loafers: Bianco

 Tschüss! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar