onsdag den 8. maj 2013

Outfit // I just wear my tablecloth....

Godaften Blog :)

Hvor er jeg dog bare træt pt... Skolen lakker mod enden og derfor er alt bare lige ret træls når lige nu. Eller i hvert fald rent skolemæssigt. Vi laver bare repetition, har vildt mange engelsktimer - som kompensation for alt det vi mangler (vi er i time-underskud), og så har vi netop lige haft 2 dage fra kl. 8-16. Det er altså en dræber -.-' Ud over det har jeg været hjemme ved Michelle og bare dovnet, og ikke fået lavet en pind af hvad vi egentlig havde tænkt os, som fx at løbe en tur, lave afleveringer og alt sådan noget. Og så har ingen af os rigtig spist noget i dag, pga. en latterlig urealistisk mangel på mad i Michelles hus (og penge for den sags skyld...). Så jeg sidder nu her, lige ankommet hjemme, total smadret i hovedet (og nyder tanken om at have lang weekend) og kværner rundstykker.

Men anyway, her får I Dagens... der bød på min såkaldte "borddugs-trøje", som Michelle kalder den. Det har jo været gråvejr og regn det meste af dagen, hvilket jo er ret dejligt, da det hele altså var begyndt at støve lidt, og derfor valgte jeg et lidt mere "tildækket" outfit, dog med referencer til den lyse sommertid med hvide bukser og "borddugs-detaljer"... ;)


Hat: H&M
Jakke: Sisters Point
Trøje: H&M
Taske: Daniel Hechter
Bukser: H&M
Støvler: Ellos

 Peace out ;P


Ingen kommentarer:

Send en kommentar