onsdag den 1. maj 2013

Outfit // Iron Man 3 tur-retur

Hej Blog :)

Da jeg var væk hele dagen igår og først kom hjem på den anden side af midnat, havde jeg ikke mulighed for at blogge i går, så derfor får I det i dag: mit Iron Man 3 indlæg tur-retur. :)

Som skrevet står, var jeg jo inde og se Iron Man 3 med min søde barndomsveninde Randi, som jeg ikke ser så tit. Derfor var det en dag fyldt med tosserier, fryd og komiske optrin ;) Bl.a stødte Randi ind i sin ex 3 gange, hvilket blev ret akavet (og som den dårlige veninde jeg er, kunne jeg ikke lade vær med at grine lidt af det, men Randi kunne heldigvis også selv grine lidt af det, til trods). Og så fik vi også snakket en del om løst og fast og sjove ting, mens vi nød vores lækre mad på Jensens Bøfhus i Holbæk, der simpelthen er så super hyggelig - med udsigt ud til fjorden og Strandparken og ultra lækker mad! - og er blevet vores "stam-restaurent".

Men Iron Man 3..., det er jo en super god film, som jeg kan anbefale til alle, der elsker Marvel eller bare superhelte. Virkelig gode effekter, super plot - der i forhold til de forgående 2, var mere dybsindigt da vi kommer mere ind på livet af Tony og hans forhold til Pepper, hvilket byder på en masse drama, action og følelser, dog uden at blive alt for emotionelt. Filmen er rigtig godt skruet sammen med et fedt plot, der absolut ikke bliver plat (og dog synes jeg at der var nogle få ting, der måske blev lidt for sci-fi/utroligt. Men hvis det er sådan den oprindelig historie om Iron Man er, så er det jo fint nok). Og så er Robert Downey jo GENIAL i rollen som Tony Stark! Og jeg kan slet ikke forholde mig til, at hans kontrakt nu løber ud og måske ikke vender tilbage til en 4'er, hvilket man ikke ved endnu. Plus synes jeg at slutningen er lidt tvetydig, da den både lægger op til en fortsættelse og dog alligevel ikke.
- Men i det samlede hele så er Iron Man 3 en fantastisk god Marvel-film der holder sig tro mod historien om Tony Stark/Iron Man, har et holdbart plot og gode effekter. Den efterlader virkelig et vakuum efter man har set den, da man bare får lyst til at se 4'eren right away - og ikke vente 3 år på at den udkommer ;( Men jeg vil dog bruge tiden på at glæde mig, købe Iron Man 3 og se serien, i det mindste indtil Thor 2 og Avengers 2 udkommer ;)

Nåh, men her får I lige min aften i billeder.
Randi, der ikke ville ha taget billeder ;)
Mig, der ser dum ud...
Udsigt fra hvor vi sad :)
Vores mega lækre dessert! - Som jeg for øvrigt godt kunne spise mere af nu..
Mest creepy toiletdør nogensinde set!

Og så mit Iron Man 3-outfit, der bød på sort work-wear silhuet inspireret af Pepper Pots, og dog tilføjet lidt cool elementer med den gule taske (med det traditionelle Iron Man-suit i tankerne), loafers og solbriller.

Solbriller: Streetammo
Øreringe: Glitter
Blazer: H&M
Bælte: vintage
Læderbukser: H&M
Taske: Bon Goût
Loafers: Bianco

Tschüss! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar