tirsdag den 7. maj 2013

Outfit // Just like Chanel

Eller Marc Jacobs...

... som Michelle og jeg blev enige om, men jeg er nu mere til Chanels historiske fortolkning af sailor-striberne tilsat røde detaljer. ;)
Kjolen er forresten et nyt køb fra i går af, og er den kjole jeg omtalte i mit forrige indlæg. Som nævnt er den lige lovlig girly til mig, men den er jo så fin at jeg ikke kunne lade den gå til, så den kom med mig hjem, og med en læder- eller denimjakke, loafers eller støvler og solbriller får den lidt den rå kant, som passer mere til mig :)

By the way, så er foråret også virkelig for alvor kommet og er ved at gå over i midsommer, eftersom bøgen nu endelig er sprunget ud her i Vestsjælland, og alt er ved at få de rigtige farver, samt er solen jo også ved at få mere kraft og i dag har det faktisk været så varmt at jeg ikke kunne holde ud at have jakke på. Måske det alligevel når at blive sommer til vores sidste skoledag d. 17. maj. Ville i al fald være dejligt ;)

Men altså, det gode og varme vejr taget i betragtning, valgte jeg i hvert fald at tage den nye kjole på, og ligne en bolchepige i Chanel-stil ;)


Solbriller: Streetamo
Kjole: Sisters point
Taske: Daniel Hechter
Sandaler: Blanco
 Også lidt billeder af det flotte grønne flor ;)


 Tschüss! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar