lørdag den 4. maj 2013

Outfit // Smagsprøve på sidste skoledag

Hej Blog :)

Nyder I det gode vejr? For det gør jeg nemlig. Vi har lige fået nye havemøbler ned i havepavillonen, hviket er super fedt. Snar færdig med den (forhåbentlig) :) Og så er min farbror og tante her på overnatning og er lige kommet hjem fra Kalundborg med min mor og tante (vi fandt forresten ud af at jeg vil være strålende som guide. Et muligt arbejdsforslag til efter gym - maybe?). Og selvom det ikke var mening at jeg skulle købe noget (og havde heller ikke tage min pung med af samme grund), så faldt jeg over den sødeste sort/hvid-stribede kjole, der bare sidder så godt på til en rimelig pris. Men ja, som en eftertænksomme shopper jeg er, lader jeg den lige hænge til på mandag, hvor I nok også vil få den at se. Den er nemlig liiige lovlig girly for min stil, da jeg jo er ret maskulin af mig, til trods, men man kan jo gøre så meget med fashion, og der skal jo være plads til lidt personlig evolution, så mon ikke den ryger med hjem på mandag ;)

Nåh, men her senere daffer minibrow og jeg til amerikanertraf i Kalundborg (både han og jeg er jo ret glade for biler, specielt old classics), og ellers så skal jeg jo bare nyde det gode vejr, og at bøgen næsten er sprunget ud, og at det snart er rigtig sommer. ;)

Her får I lige yesterdays outfit. Da jeg havde ret travlt med skole, sidste freagscafé (der var SUPER hyggelig! Virkelig trist at det er den sidste for os dimiterende...), sidste gymfest (der var mindre kaotisk med DJ Alligator, der jo var fint nok, men for . . . . . . hvor jeg dog HADER fulde, ustyrlige og hensynsløser mennesker, der bare ramler ind i en og ikke tager én eller tusind albuer i ryggen som andet end en opfordring på at skabe sig endnu mere. Grrr -.-) fik jeg ikke blogget i går, så derfor får I yesterdays i dag - hvilket bød på rigtige skole-fornemmelser, med min dejlige campus-jakke fra C. L. Seifert (hvor min studenterhue er bestilt) og monokromt tema. Skræddersyet til "sidste skoledag". ;)

Solbriller: Streetamo
Jakke: C.L. Seifert
Knit: H&M
Bukser: H&M
Taske: H&M
Loafers: Bianco

 Tschüss! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar