fredag den 14. juni 2013

Outfit // Et sødt lille 4tal

Hej Blog :)

Så er man lige blevet klog på Europæisk middelalder, feudalsamfund, korstoge, Jerusalems erobring, Umars pagt og kultursammenstød til et flot og tilfredsstillende 4tal. Bevares, når galt skal være kan et 4tal da endelig godt passere og hænge ud med de store drenge.
- Ej jeg driller, jeg er meget tilfreds med mit lille 4tal. ;) Var hvad jeg forventede (næst efter 00, bedre at sigte lavt end højt, jeg siger det bare!), var hvad jeg regnede med, var hvad jeg fik, så det var jo meget godt.

Men anyways, dette var dagens outfit, hvor jeg første gang fik brugt min nye skønne Mulberry-lookalike taske fra David Jones, købt på Roskilde Dyrskue. Rigtig skøn, tilpas lille taske, som jeg tror at jeg virkelig vil få brugt meget.



Sunnies: H&M
Tee: Ganni
Chinos: H&M
Taske: David Jones
Støvler: H&M

Tschüss! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar