mandag den 3. juni 2013

Outfit // Farvel AT, Goddag 10-tal ;)


Hej Blog! :D

Wuhu! Jeg har lige været oppe til eksamen i AT (Almene Studieforberedelse, hvor man skal arbejde tværfagligt) med hhv. Mediefag og Engelsk som fag. Mundtligt oplæg og derefter dialog med min mediefagslære og censor. Og går så ud med et 10-tal og et smil på læben. Hold nu op, hvor er det fedt at være færdig med AT og endelig endelig ENDELIG få en god karakter (og bare bestå i det hele taget) i en afsluttende eksamen! De sidste år er det jo gået knap så godt med fysik og tysk. Men ja, lad os nu håbe at jeg kan bibeholde det nyvundne niveau til Historie og Religionseksamen de næste par uger...

Her får I lige dagens AT-outfit ;)

Ps.
Jeg undskylder at jeg er sådan en dårlig blogger, der ikke opdaterer så tit lige pt, men ja, eksamens-hejs and you name it... Det er svært lige at finde overskuddet, men jeg skal prøve at tage mig sammen og overkomme det hele :)

Knit: Zara
Bukser: H&M
Taske: H&M
Støvler: H&m

Tschüss! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar