torsdag den 13. juni 2013

Den Mørke Middelalder (!)

Hej Blog

Ingen smiley i dag. Jeg sidder nu med mit historie emne og uret tæller ned til kl. 8.00.00 i morgen, når min eksamination går i gang. Fik jeg forresten fortalt at jeg træk emnet "Europæisk middelalder" med fokus på forholdet mellem Vesten og Islam og korstogene? Med kilde som Umars Pagt, Pave Urban's tale og beretninger om erobringen af Jerusalem samt et par tekster om forholdet til Vesten og Islam og 2 billeder med henrettelser af Muslimske og Kristen gidsler. Ingen arbejdsspørgsmål, ingen problemformulering, ingen problemstillinger. Eller jo dem jeg selv udarbejder. Fortabt? SÅ meget!
- Derfor poster jeg nu et lille jammer-indlæg med citronfromage - som en søde bror var så herlig at komme ind med til mig -, historiebøger og papirer og et nødråb ud til jer, der evt. sidder inde med god og relevant viden for dette emne, der kan hjælpe mig: HJÆLP MIG, Så er I simpelthen nogle svesker!

Nåh, men tilbage til historielæsningen og perioden 500-1450... -.-


Dagens humørikon, taget fra et tidligere indlæg herinde...

 På gensyn, hvis jeg overlever i morgen...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar