søndag den 23. juni 2013

Outfit // Sankt Hans Baggyness

Hej Blog :)

Mellem religionslæsning, buddhismenoter, lærertekster og Studieportalen er det altid godt at komme ud og få en pause. Denne pause kom så i form af min søde veninde Michelle, der foreslog at tage et smut til Holbæk, dog i et skolerelateret erinde, men stadig en pause. Dette resulterede så i at vi begge legede (seriøst!) big spenders, og blev lagt an på af ekspedienten, der så resulterede i en meget kærkommen rabat. Ret cool faktisk ;) Nåh, men nu sidder jeg så igen foran skærmen og sukker opgivende over denne religionspine. Så derfor prokrastinerer jeg lige ved at vise mit baggy boyfriend-søndags-spender-outfit.

Og gud ja, så er det jo også Sankt Hans i dag, så dertil må jeg da også lige ønske jer en god søndags-sankt-hans med dejligt vejr oven i købet! Bonus! :D Håber at I får en super hyggelig aften alle sammen ;)

Top: Only
Jeans: Solid Jeans (herremodel)
Taske: David Jones
Loafers: Bianco

Tschüss! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar