mandag den 17. juni 2013

Outfit // Hvid charme og lækkert hår.

Hej Blog :)

Så har man lige været hos hårmekanikeren og fået frisket knolden op med en lidt mere sommerlig farve, og langt om længe fået bugt med den onde udgroning, der især hærgede mit hår. Men nu er de tider forbi (indtil næste udgroning indtræffer...), og mit hår er nu helt sommerligt og rigtig hueklart! Det var egentlig lidt mærkeligt at se mig selv med det lyse hår igen, da jeg efterhånden var blevet vant til min lidt mørkere udgroning og mit hårs matte ydre, men jeg synes nu at det er pænt, og så er det rart endnu at blive mindet om, at man fra naturens side altså er blond, og trods at håret bliver mørkere, stadig kan bære det. ;)
- Det der er blevet gjort, er at jeg har fået reflekser i toppen af håret (altså der hvor udgroningen var), og fik den slags karamelblond farve i, så det ville blende ind i mine stadig lyse spidser, uden at jeg ville blive alt for lyshåret. Og så er der selvfølgelig også lige blevet studset lidt spidser. Så jeg er glad for mit nye sommerfriske og studenterready hår ;)


Ud over det, så skal I da også lige se dagens outfit, som denne gang blev holdt helt i hvidt (næsten). Fik sportet min nye "tennis-kjole" fra H&M med mine loafers, en skuldertaske, et par solbriller og et fint lille sølvarmbånd, jeg fik i julegave, som jeg endnu ikke har fået brugt.
   Ikke særlig sporty afterall, men det kommer nok ;)
Sunnies: H&M
Kjole: H&M
Loafers: Bianco

 Tschüss! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar