tirsdag den 11. juni 2013

Isabel Marant pour H&M

Hej Blog :)

Lige en rigtig, måske lidt over begejstret quick update herfra. Som den observante mode-, H&M- og Marant-entusiast nok allerede har bemærket, så har H&M ENDELIG valgt at indgå et samarbejde med den franske designer - min ynglingsdesigner! - Isabel Marant! Kollektionen blivet lanceret d. 14. November 2013, og BOY, om jeg glæder mig?! Sæson efter sæson sidder jeg og savler over hende lækre smarte parisiske boho-rock-chic-kollektioner, og sidder og skræddersyer inde i hovedet dagen hvor jeg kan gå ind i hendes butik i Paris og bare købe købe købe! Den dag ligger dog nok først langt ude i fremtiden, og så alligevel - med dette samarbejde - har skæbnen undet mig en smagsprøve på den drømmedag! Hurra!
- Så I kan nok forstå at jeg glæder mig til FW13 ;)


Tschüss alle fashion'lovers! ;D


2 kommentarer:

  1. Glæder mig til og se kollektionen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ditto! :)
      - Det bliver rigtig spændende at se hvad hun finder på for H&M (og så må vi håbe at der ikke bliver udsolgt alt for hurtigt, så vi alle sammen lige kan nå at komme ind i kampen ;))

      Slet