lørdag den 15. juni 2013

Mine Must-Haves

Hej Blog :)

Mit new-in-indlæg i går, og lidt shopping jeg netop har gjort i dag, mindede mig lidt om, hvad jeg faktisk bør bruge penge på, når det kommer til investering i min garderobe. Jeg har nemlig, som så mange andre, et sæt bestående af Must-Haves, som jeg har gået og sukket efter længe, og virkelig manglet mange gange. Det er for det meste basic-items, som kan styles til stort set alt, både udødelige IT-ting og nye trends. Men ak, enten er de ting jeg forelsker mig i, der matcher beskrivelsen for dyre, eller også glemmer jeg at kigge efter dem eller misser at købe dem, fordi at jeg forelsker mig i noget andet, som jeg egentlig ikke behøver, eller måske kun bliver en fase. Så derfor har jeg valgt at oprette dette indlæg, som en reminder for mig at holde øje med og købe de Must-Haves, jeg egentlig går og savner.

1. En beige Trenchcoat
2. En hvid blazer
Tjek!
3. Unisex armåndsår i sølv
Tjek!
4. En hvid frakke
5. En sailorstribet trøje
6. Den klassiske sorte Chanel-skuldertaske
7. En sort basic taske
8. Sorte klassiske solbriller
Tjek!
9. Sorte converse
Tjek!
10. Boyfriends jeans
Tjek!
11. Et par hippe sneakers
Tjek!
11. Et par klassiske sorte sandaletter 
Tjek!

Tschüss! :) 


3 kommentarer:

  1. Hvor har du købt et par sorte klasiske sandaletter? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hos Zara her i sommer :) De sælges desværre ik mere, men har fundet nogle tilsvarende på følgende links:
      http://www.asos.com/ASOS/ASOS-HEIRESS-Heeled-Sandals/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3333103&SearchQuery=heels%20women&Rf-200=4&sh=0&pge=0&pgesize=204&sort=-1&clr=Black
      http://www.asos.com/ASOS/ASOS-HAMPSTEAD-Heeled-Sandals/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3332981&SearchQuery=heels%20women&Rf-200=4&sh=0&pge=0&pgesize=204&sort=-1&clr=Black
      http://www.asos.com/ASOS/ASOS-HIDEOUT-Heeled-Sandals/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3188016&SearchQuery=heels%20women&Rf-200=4&sh=0&pge=0&pgesize=204&sort=-1&clr=Black
      http://www.asos.com/ASOS/ASOS-HIGH-LIFE-Heeled-Sandals/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3182106&SearchQuery=heels%20women&Rf-200=4&sh=0&pge=1&pgesize=204&sort=-1&clr=Black

      :)

      Slet
  2. Hvor kan man købe den hvide frakke henne

    SvarSlet