onsdag den 12. juni 2013

Mine Sommerhits

Hej Blog :)

Tja, jeg ligger ude på min plæne, og prøver at komme af med nogle yderst uflatterende begyndende tanlines mens jeg bæller en masse vand og æder poletter, i håb om at kunne undgå en muligvis begyndende influenza (føj - og så lige i eksamenstiden! Gys -.-), og tænkte at jeg lige ville smide et indlæg op med nogle hits fra min sommerplaylist :) - Jeg ved det, det er højst usandsynligt at I har samme smag som mig (jeg har alt at dømme jo en lidt særpræget smag), men ikke desto mindre har jeg prøve at smide lidt forskelligt op, og samtidig også kun valgt nogle favoritter ud, for at det ikke skal fylde for meget. Og tro mig, det har faktisk hjulpet på det...

Nåh, men her får I da bare nogle af mine sommerfavoritter :) Og hvis I ikke er til nogle af eksemplerne her nedenfor, så anbefaler jeg, at I går ind på jeres spotify, iTunes, Youtube eller hvor i nu har jeres musik, skru op for volumen og lyt til nogle af jeres hotteste sommernumre, mens I nyder solen, og forhåbentlig ikke er ved at være godt og grundigt nervøse over historieeksamen om to dage, som jeg er ;)

God dag til jer :)





















Tschüss! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar