fredag den 14. juni 2013

News to the robes

Hej igen Blog :)

Som sagt, så er der blevet shoppet lidt de sidste par dage. Hhv. på Roskilde Dyrskue og i min ynglings high street butik; H&M, samt et yderst nydeligt jumpsuit fra en rigtig god lille butik i Jyderup, kaldet Marianne, der kører med mærker som Only, Sisters Point osv. Derinde har jeg fundet rigtig mange gode ting ;)

Her får I lige et peak på mine nye ting :P

Taske fra David Jones, købt på Roskilde Dyrskue (jeg ved det, et mærkeligt sted at købe en taske...)
- Faldt fuldstændig pladask for taskens Mulberry-look, da det virkelig er min drømmetaske! Så derfor måtte den selvfølgelig med hjem. Valgte den cognacbrune version, da den både går til sorte og brune accessorize, og så klæder farven bare crocoskindet bedre end sort gør. Bliver måske min nye IT-bag ;)
Kjole fra H&M Divided- En forholdsvis enkel kjole fra H&M, men jeg må sige at jeg elsker det sporty tenniskjole-look der er over den. Vil sporte den med en cap og sneakers eller med en fin cardigan eller strik til de kølligere dage sammen med ovenstående taske. Og så vil den se super fin ud til huen, når den kommer på ;)
Playsuirt fra Sisters Point- Jeg eeeeelsker dette playsuit! Har længe ledt efter sådan et, og så finder jeg denne beauty helt tilfældigt i den omtalte lille butik i Jyderup til 200 kr. Virkelig nydelig! Vil sporte den til mine sorte loafers med ovenstående taske, eller med sorte sandaletter (fra Zara), røde læber og en clutch til aftenbrug.
Aviators købt på Roskilde Dyrskue
- Efter at have set solbriller med rød-orange glas i diverse shoots, har jeg helt forelsket mig i dem. De er sommerlige og sporty med sine farver, og så er de også ret hippe og kan peppe et hvert kedeligt outfit op ;)
- Og lige et lille tip: med mindre at man søger bevidste designersolbriller, så er det en rigtig god idé at købe solbriller på Roskilde (dyrskue eller festival), da man for det første kan finde en masse virkelig flotte briller til næsten ingen penge).

 Tschüss! :)


4 kommentarer:

  1. Virkelig fed taske!!
    Knus
    http://juliefisker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Er også virkelig glad for den ;)

      Slet
  2. Super lækre ting! :-)
    Virkelig fed blog - kunne du tænke dig at følges? :)
    Håber jeg hører fra dig♥

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D
      - Det kan meget vel være :) Jeg vil da i al fald kigge forbi!

      Slet