tirsdag den 18. juni 2013

OBS !!!! Bloggen skifter navn!!!!

OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS!

Hej alle :)
Efter at være blevet gjort opmærksom på det af nogle sødere læsere, har jeg besluttet at omdøbe min blogs URL (adressen).
Forståligt nok er der mange der synes, at bloggens URL er ret svær at stave til, hvilket jeg særdeles ikke kan fortænke nogen i, da det er svært, og samtidig også svært at huske. Og dette har jeg indset kan være en ret markant årsag til at min blog ikke bliver set så meget.
- Alene derfor har jeg valgt at omdøbe min Blog og ændre dens URL, så folk får nemmere ved at huske min blog, stave til den og er samtidig også et forsøg på at gøre mit blognavn lidt mere catchy ;)

SÅ DERFOR skifter min blog's URL nu fra at hedde:
www.annasophie-pocahontas.blogspot.dk

Til at hedde:

www.annahontas.blogspot.dk

Dette er jo, som den observante læser og begavede elev nok kan regne ud, en sammentrækning af det forrige navn, hvilket gør at min nye URL stadig beholder essensen af det gamle samt stadig beskriver mig og min blog.

Denne ændring træder dog først i kraft på torsdag d. 20. juni, så alle lige kan nå at følge med i det ;)

Håber at I vil synes om og sætte pris på denne ændring samt det nye navn, og at det vil fungere for alle. Og ellers så vil jeg bare gerne sende en tak til alle jer der gider at følge med i hvad jeg sådan går og braller af mig. I er sgu for seje og må have en engels tålmodighed og tolerans, hehe ;)

Tschüss! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar