lørdag den 22. juni 2013

"My Rooftop" af Jakob Vind

Hej Blog :)

Jeg vil altså bare lige slå fast at hverken jeg eller bloggen altså ikke er død, efter omdåben af siden. Jeg er bare ret optaget af at læse op til min sidste eksamen - religion (da-da-da-dammm, og vi hører Beethovens 5. symfoni runge i øregangen). Ja, så jeg gør nu alt hvad jeg kan for at forhindre mig selv i at blive student til briller på onsdag. Brrr man kan bare høre kulden i den udtalelse indtage en indefra.

Nåh, men for lige at få lidt gang i skørterne herinde, vil jeg da lige vise jer nogle af de billeder jeg har fået af Jakob Vind fra vores shoot i KBH., i maj måned. Derfor er det ikke alle billederne jeg har fået, og håber på at kunne smide resten op i et nyt indlæg, eller i dette når jeg får dem ;) Ligeså håber jeg også på snart at modtage dem som Jakobs fætter, Christian Vind, der også var med, tog, og lægge dem ind også :)

Men ja, indtil da må I klare jer med disse ;) Selv synes jeg at det var et super spændende shoot, med en masse nye udfordringer, ikke mindst vejret, der vise sig fra sin humørsyge side, med stedse tilbagevendende slagkraftige regnbyger, vind og gråvejr. Men det gav ikke mindst en fed effekt synes jeg. Og så var det altså også fedt at prøve at stå på et tag på et 5. sals kollektiv og kunne nyde udsigten ud over Københavns hustage. Og så var det også fedt at sætte outfits sammen til det. Gik meget efter noget fransk pikant elegance blandet op med god skandinavisk grunge. Og nede i P-kælderen, som vi lige benyttede til de sidste få fotos, prøvede vi at arbejde med mere glamourøse og vovede silhuetteer.
- Ikke mindst et fedt shoot, som jeg ikke har prøvet noget lignende.

Håber at I kan lide billederne lige så meget som jeg :) Kom gerne med konstruktiv feedback, hvis I sidder inde med noget ;)



 Hold øje med dette indlæg, eller fremtidige indlæg, hvis I vil se flere billeder fra dette shoot. Regner stærkt med at kunne lægge flere ind, så snart jeg får resten :)

Tschüss! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar