onsdag den 19. juni 2013

Pinterest

Hej Blog :)

Da jeg ikke har lavet så meget andet end at sidde herhjemme, læse til eksamen, gå til eksamen, sidde herhjemme igen, løbe lidt, rende til lidt forskelligt småtterier og alt sådan noget, har bloggen ikke haft så mange opdateringer som de andre måneder. Dette håber jeg at I vil bærer over med, og skal nok prøve at oppe mig i Juli måned.
- Men ja, derfor skal I da ikke snydes for det månedlige inspirationsindlæg med en masse billeder fra min Pinterest profil. :) Så derfor har jeg lige samlet en masse godterier til jer og mig selv, der kan opmuntre lidt her i eksamenstiden, hvor gennemsnittet ikke ligger på det det skal ligge på ;)

På disse billeder kan man nok mærke at jeg higer efter sommer og tropiske briser. Jeg vil på stranden og se solnedgangen spejle sig i havet, jeg vil se bjergene strække sig mod den blå himmel, jeg vil ud og spille tennis i lårkort snehvid kjole med solbrune ben og sommerblondt hår under en af de der smarte åbne kasketter, jeg aldrig kan huske havd hedder. Jeg vil have en stor hat på - jo større jo bedre, så jeg kan se rigtig ladylike ud i solen, eller sexy gambler i natten. Jeg vil iføre mig et par gode, slidte, lyseblå boyfriend jeans, som jeg vil sporte med hvid jakke og sorte sandaletter, jeg vil iføre mig maritime og ladylike Chanel-striber til et cruise on deck ved den italienske riviera eller til at tulle rundt i Paris' gader, mens man nyder det romantiske lys fra Eiffel Tower eller indtager al Pari's skønhed i de fantastiske dagtimer.

Uff nu er sommeren altså begyndt! ...








 Tschüss! :)



______________________________OBS!__________________________________

HUSK nu at bloggen skifter navn i morgen til www.annahontas.blogspot.dk !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar