torsdag den 20. juni 2013

Welcome to Annahontas.blogspot

Hej alle søde læsere og forbipasserende :)

Så har bloggen skiftet URL til www.Annahontas.blogspot.dk, og jeg håber at I alle sammen fortsat vil følge mig, eller evt. vil begynde nu, og at dette skift vil hjælpe jer alle til bedre at kunne huske og taste min blog ;P

Selve bloggen og dets indhold vil ikke blive påvirket af dette skift, men bare fortsætte som før. Men hvis I da sidder inde med lidt konstruktiv feedback, som evt. vil kunne gavne min blog, så sig da endelig til, så jeg ved hvad jeg kan gøre bedre (jeg vil faktisk gerne høre nogle meninger om mit design, om det mon vil være bedre med et mere enkelt design, som de fleste andre blogge, eller om I mon kan lide dette)

Men ellers så må I bare have en fortsat god dag, sommer, eksaminer osv. :)

Tjaa det er en ret eksamenstræt mig der sidder på den anden side af skærmen i dag, så jeg ser nok ik særlig skarp ud ;P Haha
Tschüss! ;P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar