onsdag den 17. juli 2013

10 % på Asos

Hej alle Asos-fanatics :D

Jeg har netop i dag fundet frem til en kode - helt tilfældigt faktisk - der giver dig 10 % rabat på hele Asos sortimentet (tror jeg). Og efter at have prøvet rabatkoden på en ordre, jeg længe har gået og sukket efter, røg der pludselig 10 % af prisen, så jeg var da ikke sen i vendingen til at trykke 'place orde'. Så nu er dette sølv-rose-guld ur og denne fine slangeskinstaske på vej hjem til mig med 92 kr. til gode (ja, lidt har også ret) ;)

Står I også med en mulig ordre på hånden fra Asos, men tøver alligevel med at trykke på 'place order'-tasten, fordi at prisen virker liiiiidt for høj, så tøv ej længere og tast just denne kode ind:

JULBDAY2013

Og voilá, skulle 10 % pludselig være raslet af! Håber at det fungerer for jer. God shopping :)

See y'all ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar