onsdag den 24. juli 2013

Outfit // Camping?

Hej Blog :)

En interessant weekend jeg har haft. Studentergilde i lørdages der resulterede i et baldret sidespejl (min mors doing - ups), men ellers super hyggeligt med gode venner, grill, strand og god stemning. Senere stod den på bytur i Slagelse, der trods 2 skumle slovakker, glemt pas (hvilket det dog lykkedes at tilvejebringe takket være en utrolig sød og forstående veninde - selvom det krævede 100 kr. i benzinpenge til det. Hm det kan lære dig at huske dit pas når du skal i byen, Anna-Sophie -.-). Men derefter gik det bedre med hyggelig irsk pub, store fadbamser, god musik og tøseskæg til kl. 5 om morgnen (og hold nu kæft en hovedpine der vækkede mig samme formiddag. Øuw! >.<)

     En anden interessant ting er at jeg har været ude for er Kravlegården. Første gang på førersædet, første gang med gearskift (1. til 2. gear, men hvad så?), foden på speederen, koblingspunktet (det snakker vi ik om) og parallelparkering (brrr lad os aldrig bruge det ord igen!). Men ellers er jeg faktisk ret positivt overrasket over det at køre bil. Hvem sku ha troet det… ;P

Tirsdag stod den på teori i to og en halv time, hvorefter jeg skulle skynde mig hjem og videre til grillhygge med familien og nogle søde venner ude på Roskilde Camping. Og må jeg lige have lov at sige wauw et hyggeligt sted! Det ku evt. være et muligt feriested næste sommer.

Dette outfit er fra tirsdag til teori og senere på ultrakort campingferie. Elsker min Flintstone-tee og mine nye sneakers. Haha perfekt kombi ;D

Sunnies: H&M
Tee: H&M
Shorts: H&M
Ur: Marc by Marc Jacobs
Taske: David Hechter
Sneakers: Asos

 Later Alligator's :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar