torsdag den 11. juli 2013

Outfit // Quick post

Hej Blog :)

Ja, hold da op. 7 dages stilhed på bloggen, og pludselig starter man på med at smide 2 posts på én dag. Men nuvel, jeg var jo i Holbæk et kort smut med min mor, og fik derfor lejlighed til at gloshoppe lidt, selvom det er en ualmindelig pinefuld affære, især når man finder noget man godt kan lide - og jeg fandt denne gang et par super seje boyfriendjeans (dog for store), en strik, en hvid blazer (sådan en har jeg ledt efter!), en sailorstribet sweat og en sweatshirt-kjole. Men ak, min lille SU opsparing er ved at være opbrugt og jeg har allerede nogle bestillinger der venter fra nettet af, så ingen shopping til mig denne omgang - piv piv, det gør ondt at skære ned. :(

Nåh, men altså, for at få lidt gang i bloggen igen, vil jeg lige smide nogle Outfit-billeder ud, der i dagens anledning (eller pga. manglen på fotograf?) blev taget fra en ret alternativ vinkel, og kun huser "halve" billeder. Men hvad pokker, man kan vel se hvad jeg har på, og som man siger: less is more.. ;)

Knit: H&M
Shorts: H&M
Watch: Marc by Marc Jacobs
Earcuff: Holbæk Guld & Sølv
Rings: Skagen Denmark
Sandals: Blanco

See ya :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar