lørdag den 13. juli 2013

How to spend a grå sommerdag

Hej Blog :)

Ikke alle sommerdage byder jo som bekendt på sol, varme og dage på stranden, det ved vi jo. Det danske sommervejr er en ret så temperamentsfuld elskerinde - er ret sikker på at jeg har hørt dette citeret i en eller anden gammel bog - og hvad gør vi så når hun viser sig fra sin lidt mere mutte side, med skyer, kølige vinde og ugunstige strandmuligheder? Tja sommerhusgæster nyder jo rigtig meget af at sidde indendøre med en god kop kaffe, den nyeste bestseller (oftest en krimi), kryds og tværs og en hyggelig, vamset strik. Tja, nu er jeg ikke i sommerhus, men derfor kan jeg godt nyde en grå sommerdag the summerhouse way ;)

Så jeg sidder altså her, med varm kakao i mit ynglingskrus (haha ja sådan nogle har jeg faktisk 3 af! xD Nøje udvalgt mellem min mors sortiment. Hun ville egentlig smide dem ud, men der sprang jeg ind og reddede dem, så nu har jeg tre kopper til når jeg engang får mit eget køkkenskab. Dejligt haha), Tour de France i TVet, Costume og Dan Brown ved siden af mig, og en lille smule billedredigering, til en ny billedbombe I nok får i morgen (en helt tredje billedbombe kommer senere i dag). :)
Et af mine ynglingskrus ;)

 Later Alligators ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar