torsdag den 18. juli 2013

Nywii's

Hej Blog :)

Skulle der herske tvivl om hvad dette indlæg indeholder, så er det et nyt "new ins"-indlæg, med lidt nye medlemmer til garderoben over den sidste lille måneds tid. Ja, jeg løber jo på nød-SU, så jeg har måtte trappe gevaldigt ned på spenderings-fronten. Men det er immervæk blevet til disse små skatte, som jeg enten allerede har haft brugt til flere lejligheder, eller allerede har en date med til et eller andet kommende arrangement. Og ps., så er et par nye new ins på vej ;)
- Sandaletter fra Zara, købes Her.
- Havde disse dejlige basser på fødderne til min dimission,
og guderne skal vide at de faktisk er virkelig behagelige at have på
 for et par stiletter.
Og så har de den frynsegode at de passer til ALT og kan pifte ALT op!
- Strik fra River Island, købes Her. 
Denne havde jeg på da jeg blev student og fik huen på i sidste måned.
Den er så fin og kan styles med alt i de farver man netop ser på den, og åbner
derfor op for flere muligheder. Og så kan jeg godt lide at der er lidt tyngde i den.
- Tee fra H&M
Feed tee, der giver et frækt peak til huden,
og hvis man har en neon-BH indenunder ser det super cool ud!
Minder ret meget om Alexander Wang's ss13, med de transparante striber,

hvilket jeg er ret vild med. Har allerede planer om at bruge
denne til et kommende sportsshoot :)
- Tee fra H&M
Endnu en fed tee med de sporty og pikante transparante detaljer
(man kan ikke se det på billederne, men det sorte er i mesh).
Denne skal også bruges til det kommende shoot.
- Sneakers fra Asos, købes Her.
Jeg er totalt over the moon for disse her! Ud over at de er super fine,
både feminine og hippe og klæder solbrune ben afsindig godt, så er de også vildt behagelige,
og er derfor til at gå i en hel dag. Jeg har brugt lang tid på at lede efter et par gode sneakers,
og nu har jeg dem. Vildt godt køb (og så var de endda på tilbud til 129 kr.!)

- Denimjakke købt i Røde Kors
Vintagefund. Elsker den! Nogle vil nok mene at den er lidt for stor i det, men jeg elsker den!
Dejlig varm til kølige sommeraftener og plads nok til at have en vamset strik inden under til efteråret.
Og så kostede den kun sølle 80 kr.
Ønsker man sig en lignende, klik blot Her.
- Kjole fra Asos, købes Her.
Denne kjole havde jeg kigget længe på, før jeg købte den, og jeg må indrømme at jeg har min tvivl,
men jeg må også indrømme at den er ret fed og vil passe perfekt til mit sportsshoot.
Og så er jeg vild med det Alexander Wang-inspirerede design! Plus får det pæne hvide look modspil
af det sexede transparante mesh. En ret speciel kjole, så jeg går ud fra at den passer perfekt til mig ;)
Vil man gerne have noget mere lig Alexander Wang, så kan en lignende model også købes Her.(kan stadig ikke blive enig med mig selv om hvilken jeg synes er pænest, men ja, nu har jeg jo denne) ;)

 Snakkes ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar