torsdag den 11. juli 2013

Only Teardrops

Hej Blog :)

Her får I lige en billedbombe, for som sagt, så er jeg jo begyndt at fotografere igen, og her for et par uger siden, hvor jeg stadig havde gang i eksaminer, stress osv. skulle man tro at der ikke var plads til fotografering, men når så der kommer rigtig sommerregn i de smukke aftentimer, hvor skumringen lige er ved at falde på, og solen samtidig titter frem (jeps, der var også regnbue, men det kom der desværre ikke noget (godt) billede ud af, så det må I have til gode), så får man pludselig de fedeste fotomuligheder, som jeg så greb denne aften.

Så ud i regnen med mig og fotografere regn, blade, blomster, heste, katte osv. Det er også første gang at jeg får prøvet at skyde et rigtigt natur-macro-shoot med mit nye kamera (købt for nogle måneder siden, så der er grænser for hvor nyt det er), og jeg er blevet yderst tilfreds med resultatet.

Så her får I lige lidt alternative sommerbilleder af hvordan den danske sommer altså også ser ud, dog vist fra sin bedste side af ;)

Ps.
Nogle genkender måske indlægets titel? - Rigtigt! DK's vindersang til Eurovision her i foråret, sunget af Emmelie de Forest. Jeg ved ikke med jer, men jeg ELSKER hende og "hendes" musik, der er fyldt med skandinavisk stemning og eventyrlige toner, der bare passer så godt til Danmark - ifølge Annahontas her i hvert fald ;)
- Følte derfor for at kalde dette indlæg - og denne billedserie - for Only Teardrops, og samtidig lige smide sangen - og nogle andre af Emmelie's nye sange, som jeg også er helt bidt af - ind til jer, for rigtigt at understrege essensen af sangen(ene), den danske natur og danske sommer som jeg her prøver at afbillede i mine fotos.




 Tschüss! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar