onsdag den 3. juli 2013

Pinterest

Hej Blog :)

Jeg er hverken død, fordrukken i en busk eller stadig begravet i lektier, eksamen og studenterpres. Næh næh, jeg er i fuld gang med at slappe af og koble af fra al den stress der har præget stort set alt omkring mig de sidste par uger/måneder (hvem sagde år?), og guderne skal vide at det er skøøøønt ikke at skulle noget, hverken stresse, panikke, kører under press eller tage stilling til særlig meget (ja ja, jeg må nyde det så længe det varer). Men indtil da så prøver jeg at nyde resten af sommerferien. Her i dag har jeg fx været inde ved Den Blå Planet og fotograferet og oplevet så hatten passer sammen med min fiskekloge lillebror, mor og far. Super hyggelig tur som I nok skal få et andet indlæg omkring, hvor I også vil få alle mine billeder derfra at se ;)

Nåh ja, men jeg er jo ikke helt færdig med det her studenterhalløj. På lørdag har jeg jo studentergilde med familien, og så ved jeg ikke helt hvad planerne er for klassen, om vi mon skal holde noget, men pyt nu med det.

Indtil jeg kan følge op på studenterhejset med en del 2 og evt. 3, så får I lige her et inspirationsindlæg med en masse kreative og dejlige billeder, som gør mig i stemning og planter mig i mit kreative mode. Bare så der er en lille smule aktivitet herinde ;P

Anyways fortsat god sommer til jer :)

 

Tschüss! :)


2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Mange tak, Pinterest kan jo simpelthen byde på de fedeste og smukkeste billeder :)

      Slet