tirsdag den 30. juli 2013

Outfit // Strik i Juli

Hej Blog :)

Efter en hyggelig weekend med familiebesøg, og fest hos gode venner mandag (og første køretime på vej - gys!), var det tid til teori igen. Pyh det bliver altså godt at få det kørekort.
     Men køretime... Hm det der med gearskifte er egentlig ikke så slemt, som jeg havde forestillet mig. Men mother of god, orientering er da en by i rusland! Man har kun brøkdelen af brøkdelen af et sekund (jeps, brøkdelen to gange) til at tjekke begge sidespejle, bakspejl, forrude, kigge over skulderen samtidig med at man også skal holde øje med evt. skiltning, at farten er passende, gearet må man helst slet ikke kigge på, det skal man kunne i blinde (O.O), man skal helst kunne kende forskel på højre og venstre (det er lidt småpinligt faktisk) og man skal frem for alt altid kunne bevarer roen og overblikket, mens man gør det hele i rigtig rækkefølge og ikke smadre bilen eller påkører nogen og også tager hensyn og overholder diverse færdselsregler. Og så sidder lille Anna-Sophie der og tænker... actually, alt for meget til at det kan siges i ét blogindlæg. Hm hm og jeg skal allerede ud og køre igen på torsdag. Så bliv inden døre. Bare en venskabelig advarsel...

Men over til noget hvor jeg føler mig lidt mere på hjemmebane. Dagens outfit bestod i dagens - og vejrets anledning på lange bukser og en let strik (hjemmestrikket fået af en god ven) og støvler. Det skal nemlig siges at det på et tidspunkt stod ned i stænger hjemme på gården, så jeg droppede sommertøjet og fandt det noget varmere grej frem. Fik også sportet min nye taske for første gang og selvom der kun er plads til det mest nødvendige er den virkelig skøn. 

Håber at i har haft en skøn regnvejrsdag (og drop nu det brok med at det er et lortevejr. Regnvejr er sygt hyggeligt, og dejligt lige at kunne få temperaturen nogenlunde stabil igen og samtidig også kunne blive inde og dovne for en gangs skyld) ;)

OOOOGG så vil jeg også gerne lige uddele mine største gratulationer til alle jer medstuderende der netop i dag har fået oplyst om I er kommet ind på jeres drømmestudier. Personligt er jeg først ved at tage hul på mit sabbatår, så jeg venter med den fornøjelse til om et eller 2 (hvem sagde 3!) år. Men til jer andre: you go, guys! Og jeg vil ønske jer al mulig held og lykke på jeres studier! Simpelthen så sejt gået af jer! :D Hvad skal I så ud og studere?
- Og til jer der måske ikke er kommet ind, et par vise ord fra... okay, det taler vi ik om. Men nuvel, til alle jer, det er bare om at prøve igen og blive ved med at prøve. I ved at I er det værd og at I kan, så det er bare om at overbevise omverdenen om det samme, og det skal nok lykkedes jer :) Husk på: de stærkeste er dem der svømmer op mod strømmen. :)

Øreringe: Glitter
DIY StrikJeans: Milla
Ur: Marc by Marc Jacobs
Ring: Skagen Denmak
Skyldertaske: Asos
Støvler: H&M

 - Talk's :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar