onsdag den 10. juli 2013

Student 2013 - Del 2

SLEM slem Blogger!

Jeg ved det, jeg ved det, jeg er den værste blogger der kan skrive på 4 fingre (rigtigt, jeg kan ikke skrive med alle tangenter). Men efter alt dette studenterhejs trængte jeg simpelthen til en pause fra alt der hedder virkelighed, sociale medier, ansvar og opdateringer. Virkelig ledt af mig, det ved jeg, især efter jeg havde lovet at være mere online - men eftersom at jeg netop er startet på kørekort (nemlig, Annahontas må snart køre bil!) og har mit årlige sommerjob som staldpige hos nogle venner (som jeg har haft hver sommer siden jeg var 8 år gammel), så har jeg ikke ligefrem haft tid (eller lejlighed...) til de ellers daglige outfit-indlæg, meningsløse updates og shopping (min SU er jo deprimerende nok også stoppet -.-).

MEN jeg lovede jo også et Del 2 indlæg med det her studenterhejs, bl.a. mit studentergilde, mine studentergaver og billeder med huen på (der endnu lader vente på sig, da de stadig skal igennem redigeringsprocessen). Så efter 7 dages stilhed herinde (er der virkelig gået så lang tid? oO), får I lige endnu et studenterindlæg, og snart kommer der også en række billedindlæg, med mine seneste sommerskud - nu hvor jeg ikke længere har eksamen og skole at tænke på længere, er der pludselig blevet meget mere tid (dog ik overskud) til min fotografering. Gud hvor har jeg dog også savnet at holde mit kameras behagelige tyngde i hånden!

Nåh, men her får I lige lidt billeder fra studentergildet :):
Mit outfit til studentergildet :)
- Playsuit: Sisters Point
- Ur: Marc by Marc Jacobs (studentergave)
Bare så vi har det på det rene: Jeg havde en SUPER fantastisk dag! Med en masse søde mennesker a familie og venner, læææækker mad og drikke, gode gaver og søde, søde lykkeønskninger, og simpelthen perfekt vejr!
- Bare så vi ikke misforstår mit ret så misfornøjede ansigt (tror at jeg er ved at tygge noget kød? Haha) ;D
 Og så mine gaver ;)
Fra min søde barndomsveninde, Randi:
- 3 forskellige slags duftlys, 4 af hver (Jasmin, Orange og Grøn Te)
- En virkelig smuk sølvhalskæde (havde den også på til gildet)
Fra mine fantastiske forældre:
- Ur fra Marc by Marc Jacobs
Fra vores skønne nabo- og "bonus-familie" (der sjov nok også er min brors og min gamle dagplejemor):
- En virkelig sød halskæde i oxideret sølv
Fra min søde gudmor (min mors kusine) og hendes familie:
- Giorgio Armani 'Acqua de Gioia' eau fraiche
Fra mine søde faster & onkel og farbror & tante:
- Earcuff i sølv formet som en slange
Fra min søde nyerhvervede bonusmoster (god ven af familien) fik jeg et gavekort til en smykkebutik, og af nogle andre gode venner af familien fik jeg en ring fra spinning, der dog ikke helt faldt i min smag og derfor måtte byttes. I stedet slog jeg så de to gaver sammen og købte disse to skønheder, som jeg faktisk lige et par dage inden gildet havde stået og savlet over - men der var det jo for sent at ønske sig dem:
- - - - - -
- 2 fingerringer fra Skagen Denmark
(fungerer ligesom spinning, med ringe man kan kombinere, men disse er meget mere mig, med deres tidløse,elegante og stilfulde design, frem for det noget mere feminine og "barnlige" spinning)

Tschüss! :)


2 kommentarer:

  1. Holda da op nogle lækkre gaver du har fået!

    eslublog.blogspot.se

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Er også vildt glad for dem. Jeg blev rigtig forkælet! ;)

      Slet