torsdag den 1. august 2013

Outfit // 1. August

Hej Blog :)

Og glædelig 1. August, eller hvad man nu siger. Anledningen? Hm egentlig ingen speciel, har været ude på vej for 2. gang (et skridt nærmere kørekort), og sååå - ja, er der faktisk ik sket mere. Så jeg sidder nu i skrivende stund og fordøjer køretimen, der gik bedre og mere selvkørende denne gang end sidste - halleluja for det. Og så nyder jeg egentlig bare at jeg ikke er ved at smelte samt det hyggelige gråvejr. For I kender jo min filosofi: godt vejr er selvfølgelig altid bedst, men ikke meget slår altså en gråvejrsdag man kan spendere indendøre (i hyggelighedens navn). ;)

Outfitttet i dag er meget typisk-dansk-studerende-casual med converse (jævn standard), behagelige gamacher, top og denimskjorte, for lige at toppe kransekagen med noget smart, og så bare accessorizet med min nye lille taske, ur og lidt oxideret sølv om nakken, og så var jeg ellers good to go.

Smykker: Greta's Guld & Sølv, Jyderup
Denim skjorte: H&M
Top: Bershka
Alm. sorte leggins
Ur: Marc by Marc Jacobs
Taske: Asps
Sko: Converse

- Later Alligator :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar