tirsdag den 6. august 2013

Erin Heatherton by Rennio Maifredi

Hej Blog :)

Da jeg jo netop nu er i Sønderjylland (og lige om lidt tager et kort trip over grænsen for lidt indkøb i det evigt økonomivenlige Deutschland), går det lidt sløvt med indlæg PT. - Men må jeg lige have lov at indskyde: hvor er der dog fantastisk smukt i Tønder og Møgeltønder. Landet er måske lidt kedeligt og flad med kornmarker og en enkel silo i ny og næ, men når man når disse små oaser, så hænger mit kamera ved hånden, og jeg skal nok vise jer en masse billeder herfra.

Nåh men nuvel, lidt aktivitet skal vi dog ha herinde, og dagens vejr taget i betragning, synes jeg at det ku være belejligt at vise et ultra cool surfershoot skudt af fotograf Rennio Maifredi til Marie Claire Italia Juni 2010.

Shootet byder på en masse fedt beachwear og rå referencer med hårde kontraster, surferstil, vildt saltvandshår, dramatiske skyer og ditto lys. Erin Heatherton ser super cool ud som sej, adrenalinpustende surferchic, og surferantrækket tilfører noget mega sexet til billederne, der rundes af af det vilde saltvandsgarn. Cool, sexet og adrenalinkicking as hell. Sådan kan vi lide denne Augustmåned, hvor vejret måske byder på lune høstdage, lumre sommerstorme og den sidste bid af sommeren rigtig skal fyres af, før vi trækker i vintertøjet. :)


See's :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar