fredag den 9. august 2013

Outfit // Hej Børn. Jeg er Frk. Johnsen og jeg er den nye lærervikar

Hej Blog :)

Første jobsamtale nogensinde netop overstået (ja, jeg ved at det er mærkeligt, men af en eller anden grund har jeg ku klarer mig igennem ungdomsjobs-perioden vha. uofficielle jobs forskellige steder, bla. på min gamle rideskole, arbejde hjemme på gården, passe-hjemmet-for-venner-mens-de-er-på-ferie-jobs o.l.). Men nu er det altså slut. Efter min afsked med SU og skole (for dette år i hvert fald), har jeg selvfølgelig set mig nødsaget til at tage et job. Men da jeg afskyr sidde-i-kasse-og-betjene-besværlige-kunder-og-ubehjælpsomme-kasseapparater-mens-det-er-skide-lækkert-vejr-udenfor-arbejde, har jeg måtte tænke lidt ud af boksen, og fundet på det næst mest populære job for nybagte sabbatårstagende studenter, og det er som lærervikar på den lokale skole. I mit tilfælde; min gamle skole Svebølle Folkeskole [vi hører lidt halvhjertede trompetfanfarer]. Jaja fint skal det jo være. 
     Nåh, men i dag var jeg altså så til min første jobssamtale hos viceskolelederen (der sjovt nok også var der da jeg gik der, så vi var bekendte med hinanden i forvejen - fordel!) Alt forløb ganske fint og uformelt, og jeg gjorde mit bedste for at gøre indtryk, og vise at jeg er kommet videre siden mine ubehjælpsomme år i folkeskolen. Og efter lidt udveksling af officielle papirer, lidt snak om det formelle og det løse, en underskrift og et "god weekend", og jeg var ude ad døren med et smil på læben og et fremtidigt job som tilkaldevikar. Så stay tuned for fortsættelsen af dén historie.

Men for at komme til sagen. Mit perfekte jobsamtale-en-varm-solrig-dag-august så altså således ud. Med de sprøde kornmarker og lumre luftspejlinger i tankerne, valgte jeg at gå med lette materialer og lyse toner på den varmere farveskala. Og så selvfølgelig himmelblå negle, forårsaget af min nye neglelak fra HOT-makeup i farven Cloude Dance, købt på min lille indkøbstur til Tyskland forleden med resten af ridelejr-holdet - men mere om den historie senere. Ud over at lakken desværre skaller af allerede dagen efter (måske jeg skulle have lagt en top coat?), er jeg helt vild med farven og lakkerne, som jeg også købte i Silent Night (ynglings! En fantastisk flot sort, der bliver helt mat, når den kommer på), Electric Blue (siger vel sig selv, gør det ikke?) og Hot Stone, der er sort med sølvglimmer i. Pics are yet to come.
Sunnies: H&M
(Retro) Herreskjorte: Pineapple
Bukser: Asos
Taske: Bon Goût
Ur: Marc by Marc Jacobs
Sandaler: Blanco
Ps.
Haha se lige hvad min google konto var så sød at lave til mig - på egen opfordring ;D





Hold jer muntre :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar