onsdag den 21. august 2013

Outfit // Baseball'ish

Hej Blog :)

Motorvejen blev i dag gjort usikker af en nervøs Annahontas med ikke særlig meget køreerfaring. Så hvis nogle af jer var på motorvejen rute 23 mellem Jyderup og Roskilde og så en hvid Hyundai 130 slingre lidt på kørebanen, så var det sikkert mig. Ingen panik. Jeg er hjemme nu og alle er i god behold. Synes bare lige I skulle vide det...

Men ja, for at abstrahere lidt fra ovenstående vil jeg flashe lidt newbies i garderoben, bestående af 3 monokrome og alligevel ret flamboyante basic items. Noget så enkelt som en hvid blazer, som jeg har manglet ved flere lejligheder, en baseball-skjorte, jeg faldt over i H&M i går faktisk, og som jeg simpelthen ik ku stå for, og til sidst en strik, som jeg derimod mange gange har været inde og kælet for i fortetningen. Alle items er fra H&M, og jeg må altså indrømme at gnieren er kommet tilbage til mig, og selv om jeg kun har sluppet 877 kr. i det hele, så gør det altså stadig ondt, når man ikke er på SU mere og man stadig venter på at ku komme i gang med vikarfaget...

Nedenstående er dagens motorvejs-outfit, der mere siger baseball end highway, men jeg måtte altså lige prøve skjorten i aktion. Og jeg er meget tilfreds ;) Se alle tre new ins længere nede...

 Læderjakke: Sisters Point
Skjorte: H&M
Taske: Asos
Ur: Marc by Marc Jacobs
Jeans: H&M
Sko: Converse All Star OX

Newbabies
Skjorte fra H&M, 179 kr.




Blazer fra H&M, 349 kr.

Strik fra H&M, 349 kr. (på udsalg på hjemmesiden nu)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar