tirsdag den 20. august 2013

Outfit // Harvest

Hey blog :)

Høst. En af de virkelig gode ting ved sensommeren er selvfølgelig den tørre sol, der lige giver de sidste smukke sommersolnedgange inden efterårregnen sætter ind, græshopperne begynder at synge - hvilket er for sygt hyggeligt at sidde ude på terrassen i skumringstiden med mad fra grillen og fakler og lytte til! Urtehaven, frugttræerne og bærbuskene er ved at være modne til høst, og så selvfølgelig kommer der lidt liv i det danske landbrug og man ser store majetærskere og traktorer farer frem og tilbage, mens de kæmper for at få høsten i hus, mens det stadig holder tørrevejr. Som en rigtig bondetøs elsker jeg høsttiden. Har nogle af mine bedste minder fra de sensomre jeg har oplevet. Sene aftener hvor jeg måtte være ekstra længe oppe og se majetærskerne høste, hoppe rundt i al halmen, se på mens de store drenge (og mænd) i nabolaget lånte vores mark og kørte markræs (BOY det savner jeg!), spise sig syg i brombær, ribs og æbler fra haven, ride over stok og sten og stubmarker på ponyerne og selvfølgelig nyde de sidste uger af den officielle sommer. Åh ja, sensommer, det er sgu en dejlig tid. :)

Dagens outfit består af mønstre på kryds og tværs - bogstaveligt talt. Min stribede kjole, ternede herreskjorte og slangeskinstaske. Et ret larmende outfit, så farverne måtte selvfølgelig også matche nogenlunde. Sort, hvid og grønne farver blev det derfor til. Jeg har jo aldrig rigtig været tilbageholdt når det kommer til at mixe og matche alt muligt underligt ;)
Halskæde: Greta's Guld & Sølv, Jyderup
Herreskjorte: Benefit
Kjole: Sisters Point
Ur: Oasis
Ringe: Skagen Denmark
Taske: Asos
Loafers: Bianco

Ingen kommentarer:

Send en kommentar