mandag den 12. august 2013

Outfit // Skolestart - "meget snart?

Hej Blog :)

Så er den officielle sommerferie officielt forbi. Folk vrimler til og fra skoler og uddannelser. Min lillebror er som et eksempel netop denne morgen taget afsted på en ryste-sammen-tur med sin erhvervsklasse på 10. til Jægerspris. Heldige asen (tænk at jeg siger det!) Jeg savner gymnasiet mega meget! Har gået Memory Lane tynd med en masse gode gamle minder, der yndigt passerede revy for mine øjne. 1.g, 2.g, 3.g... Suk, det var sgu 3 gode år, som jeg nu sidder og punker mig selv oven i hovedet over at have taget for givet på det tidspunkt. Grr sådan er det jo altid. Øv. Havde jeg dog bare deltaget mere i de aktiviteter der var. Ville fx gerne have været modig og prøvet at være med i skolekomedien, eller et eller andet udvalg. Og jeg skulle have taget flere chancer og snydt mig med på Kings og ind på Shooters sammen med de andre, der lånte ID og snød sig ind. Jeg skulle være blevet efter skoletid og hyggesnakket med de andre, lige misset bussen en eller fem gange, bare så det blev prøvet. Skulle have været mere deltagende i fredagscaféerne og gymfesterne, have taget skolen og 1.g mere alvorligt, så de afsluttende fag ikke var endt med de middelmådige karakterer, der i sidste ende resulterede i mit nuværende middelmodige gennemsnit... Undskyld, snakker jeg stadig?

Ja, pardon my nostalgia. Det er bare så trist at de 3 år er gået (så hurtigt!). Og derfor vil jeg gerne give jer et råd med på vejen: tag ALTID skolen seriøst! Nyd øjeblikket, tag chancer - selv hvis de ikke virker så tiltrækkende til at starte med. Det kan ende med at blive dit livs bedste beslutning!
 - Hvor ville jeg dog ønske at der var nogen der havde sagt det til mig dengang.

Nåh, men nu til Tudemaries (det er så mig) tøj for i dag:
Jakke: Landscape
Tee: H&M
Jeans: Solid Jeans
Ur: Marc by Marc Jacobs
Taske: Asos
Sneakers: Asos

 - Talk's :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar