lørdag den 28. september 2013

19 years has arrived!

Godaften Blog (eller det der er tilbage af den) ;)

Undskyld for først at tjekke ind nu, men som nogen måske er bekendte med, så havde jeg fødselsdag i går. 19 år gammel. Hm så gammel man pludselig føler sig. Men ikke desto mindre var det en utrolig god dag, fyldt med latter, lækkert vejr (der er nok nogen der har været artig, huh? ;P), godt selskab, uforskammet lækker mad, prisværdig underholdning (i form af Vild Med Dans, der hvert år er vores ubestridte No°1 fredagsunderholdning!), skønne gaver og frem for alt virkelig herlig stemning! Forkælet? Det tror jeg vist nok lige at jeg er! 
[Desværre blev der ikke taget så mange billeder fra dagen, så derfor får I bare gavehøsten denne gang. Sorry]

Gavehøsten ano 2013. I know, jeg er møg forkælet, men ikke desto mindre utrolig glad og taknemlig for alle de über skønne mennesker, der var med til at fejre mig og bare sendt nogle søde tanker til mig. Det er virkelig priviligeret at kunne omgive sig med så dejlige mennesker, og vil gerne have alle til at vide hvor meget jeg sætter pris på dem! :)
Cami's fra Asos
Kappe fra H&M
Kasket fra H&M
Pung fra River Island
Parfume fra Laura Biagiotti, købt i Berlin af min søde lillebror.
Helena Rubinstein Mascara
Halstørklæde fra Asos
Vildt lækre sunde snacks (mørk chokolade med mint og caramel, saltede mandler og cashewnødder og viiirkelig lækker salt lakrids) af vores søde naboer og min gamle dagplejemor.
Hhv. en trådløs fjernbetjening til mit kamera (så kommer der snart nye selvportrætter) og Tomb Raider: The Cradle of Life.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar