tirsdag den 10. september 2013

Dear sun, be my pal!

Hej Blog :)

I søndages fik jeg en mail fra Asos om at denne kjole endelig var på vej hjem til mig. Efter at have haft et kærligt kig på den i evigheder, besluttede jeg mig endelig for at ofre de 500 kr. (efter fratrukket rabat fra en kørkommen rabatkode - tak Asos!), og nu er den så endelig på vej!
     Nedenfor har jeg sat en (lettere kaotisk) collage sammen med lidt cravings der dels tæller lidt mulige accessorize til min nye baby (nu håber jeg selvfølgelig at den passer) og på den anden side, så tog min rejsefeber vist også lidt over, så der kom også lige en pæn mængde eksotiske rejsecravings med. Utroligt hvad lidt shopping kan gøre... Men hvad kan man gøre? Jeg er ikke klar til at slippe sommeren, og hvad matcher helt ærligt også denne kjole bedre end solnedgangen i mere tropiske egne blandet op med de mange farver fra storbyen? ;P

Dear sun, be my pal!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar