lørdag den 21. september 2013

Get the look: School Girl

Hej Blog :)

Som nævnt tidligere (og triumferet uforskammet med på min kære, søde veninde Michelles blog og i min 
chat - Og Michelle, jeg vil bare lige lade dig vide, at jeg hverken synes at det er spor morsomt eller ironisk ;P). 
Men nevertheless så er jeg altså faldet for Gossip Girl, selvom det måske til tider kan virke som en lidt
dræbende serie (den er så laaang og man får kriller af den og alle de intriger, og min bror har sikkert 
også snappet mine til tider chokerede ansigter hen over computerskærmen til alle sine venner - ak ja -.-). 
Men én ting rocker Gossip Girl altså ud over alt andet: stilen! Specielt nu her hvor jeg kun er nået 
midtvejs gennem 2. sæson; den der skolepige-, bordingschool og collegestudenrende stil er altså lige noget 
der falder i god frugtbar jord hos mig. Og så er det jo også bare rent tilfældigt held at AW13 er enig med mig
og deler min - og mange andres - fascination af den noget så forenemme skoleuniform.

Derfor har jeg været en tur forbi Polyvore og klikket lidt rundt til jeg til sidst endte med en collage
som denne. Delvis shopping og drømme sat sammen til ét billede. Og er I nys efter at vide hvor de
forskellige ting er fra, så tryk blot på billedet og I vil blive sendt videre til diverse links og produkter ;)
Selv er jeg en sucker for hele billedet - desværre.
- Otherwise enjoy.

Get the look: School Girl


Det er altså bare så fint det hele! Jeg ved godt at mine studiedage er long gone - eller det vil da sige indtil jeg
får fundet mig en uddannelse, pyh, men den tager vi altså en anden gang! Men altså, disse ting, denne fascination får man altså bare til at mindes efterår, hvor løvet skifter farve. Gå tur i parken med en cocoa to go (normalt ville man sige cafe late, men da jeg ik kan lide kaffe - må det altså blive kakao, der matcher min choklate addiction bedre), en god bog eller Vogue og en elegant kappe smidt over skuldrene. Eller cafelivet i regnvåde gader iført en vamset kasmir og en cool hat. Eller måske nyde en ridetur gennem løvfaldet på hyggelige skovstier? I know, den sidste er ikke fashionrelateret, men det er fandme stadig fristende. ;) Kort sagt er jeg altså en sucker for efterår og jeg er en sucker for skoleuniformen, og forunderligt nok går de to bare hånd i hånd. Lucky me ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar