mandag den 16. september 2013

Outfit // En hyldest til NY

Hej Blog :)

Da tingene for en gangs skyld går stille og roligt, har jeg jo ikke særlig meget at skrive om, ud over min så småt begyndende rastløshed over at se det samme hele tiden. Jeg vil have eventyr! Jeg mangler spænding! Og frem for alt, så mangler jeg penge til at kunne tage nogle spændende steder hen. Suk. Nåh, men ind til da må jeg vel prøve at holde liv i kludene og passe mit arbejde, der veksler i sværhedsgrad. Hm hm... men god dag til jer alle :P

Dagens robe bestod i dag af min ikke-brugt-længe-hat-med-lille-skærm fra H&M, som jeg sportede sammen med min NY-trøje fra ditto H&M. Røde jeans og ankelboots, og jeg var ready d' go the NY-style.

Hat: H&M
Øreringe: Gina Tricot
Trøje: H&M
Ur: Marc by Marc Jacobs
Taske: H&M
Jeans Sister's Point
Støvler: H&M


Ingen kommentarer:

Send en kommentar