fredag den 20. september 2013

Outfit // Jackie Jonesey

Hej Blog :)

Fredag igen... Er jeg den eneste der synes at tiden går stærkt? Ikke at jeg brokker mig, bevar mig vel, Fredag er min ynglingsdag i ugen, næst efter lørdag, selvfølgelig! Men altså... Det føles bare som om at det var søndag i forgårs, og lige pludselig er der også kun en uge til mit. 19. leveår begynder. Jeg mener, hvor bliver tiden lige af? Jeg synes at jeg stresser rundt til alt muligt, men samtidig har jeg også tilpas nok overskud til at kede mig. Jeg bryder mit hoved med alverdens bekymringer, men har egentlig ikke særlig meget at bekymre mig om. You know? Det er altså ret så frustrerende en gang i mellem. Bare man dog en gang i mellem kunne sætte tiden på pause, eller slow. Tænk sig, en remotecontrole til tiden. Den ville sælge som varmt brød. Hmmm...

Men ud over at klynke over mit alt andet end fortravlede liv, så var dagen i dag en af de bedre i selvskab med ungerne, der for så vidt opførte sig pænt og jeg trak endnu en gang i en herretrøje, denne gang fra Jack&Jones, som jeg har fået af min bror. Jeg må altså indrømme at jeg er en sucker for herretendensen. Komfortabel, cool og pivsmart til kvinder ;)

Sunnies: H&M
Trøje: Jack&Jones
Ur: Marc by Marc Jacobs
Ring: Skagen Denmark
Negle: Wet'n'Wild Fastdry Vernis á Ongles
Taske: David Jones
Jeans: H&MStøvler: H&M


Ingen kommentarer:

Send en kommentar