tirsdag den 24. september 2013

Outfit // Plain Plaid

Hej Blog :)

Hvor havde jeg dog egentlig lykkelig glemt hvor hurtigt rygter udvikler sig på folkeskoler. I dag fik jeg en smagsprøve på hvordan det er i folkeskolen når "kæresterygterne" florerer. Det forholder sig nemlig sådan at der er flere fra min gamle folkeskoleklasse - og som også har fulgt mig på gymnasiet - der også er ansatte som vikarer på "min" skole. Så ikke alene af den grund er det jo helt naturligt at jeg snakker godt og meget sammen med dem. Dét er så lige en ting som de mindre børn og pre-teenagere mangler at forstå, det med at drenge og piger godt kan tale og tilbringe tid sammen på helt almindelig vennebasis. Så da jeg så i dag stod og snakke med min gamle skolekammerat Johannes, med en mindre flok fnisende unger omkring os, blev vi pludselig offentliggjort på skolen som det nye kærestepar (og jeg tror at jeg blev spurgt mindst 6 gange af forskellige elever på forskellige klassetrin om vi virkelig var det). Så den gangvagt blev meget hurtigt lettere akavet, selvom vi fik os nogle billige grin over de naive og generte antagelser ;)

Egentlig havde jeg min grå hverdagskjole fra H&M på i dag, men da jeg skal videre til teori her senere og jeg havde det ret varmt, skiftede jeg til dette outfit i stedet, der nok er lidt mere behageligt. Så kjolen må I få et outfit med en anden gang.
     Som I nok kan se har jeg hevet min elskede tweed-frakke fra Sparkz frem igen, til disse dage hvor det hverken er helt koldt eller helt varmt. Og jeg elsker den! Snittet er dejlig baggy og chic og så elsker jeg ternene og den røde farvepalet! Skulle jeg finde én plet, så skulle det da lige være det manglende for der gør at den kradser. Men det er nu til at leve med ;)


 Hat: H&M
Øreringe: H&M
Jakke: Sparkz
Tee: H&M
Ur: Marc by Marc Jacobs
Ring: H&M
Shorts: H&M
Støvler: Frye

Ingen kommentarer:

Send en kommentar