mandag den 2. september 2013

Outfit // Scarf?

Hej Blog :)

Yup. Vi er ikke engang kommet ordentligt ind i september og jeg ifører mig allerede et halstørklæde. Og jeg som ellers plejer at være okay tykhudet (for ikke at sige stædig) når det kommer til sensommeren/efteråret og at kunne gå uden jakke så længe som muligt. Men ja, i dag må jeg altså krybe til korset og indrømme at det var koldt. Slagregn, vind og 15° gjorde altså at jeg lige måtte trække et mindre halstørklæde rundt om halsen, og så var det afsted på job.
     Apropo det, så tror jeg at jeg endelig er ved at have styr på det (men nu skal jeg jo passe på, bare fordi jeg har haft én god dag). Men det her vikar-halløj er sgu egentlig ret hårdt og nervepirrende. Det der med at have ansvaret for 20 urolige unger, der ik rigtig gider noget som helst og sørge for at de laver noget relevant. Det er altså en mavepine for sig.

Nåh, men dagens outfit:



Hat: H&M
Blazer: H&M
Ur: Marc by Marc Jacobs
Ring: Skagen Denmark
Jeans: Solid Jeans
Taske: David Jones
Støvler: H&M


2 kommentarer:

  1. Hvor er det et fint outfit! Er vild med tasken! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Det var egentlig også by luck at jeg fandt den, på Roskilde Dyrskue i en bod. Elsker at den har lidt af det der Mulberry Alexa lookalike over sig. Så den røg med hjem ;)

      Slet