torsdag den 26. september 2013

Outfit // Sidste dag som 18 år

Hej Blog :)

Ja, som skrevet står så er dagen i dag den sidste jeg tilbringer som 18 år, før mit 20. leveår begynder i morgen [pinlig fejl, da jeg kom til at skrive 19. leveår, mente jeg selvfølgelig at jeg bliver 19 år, og det dermed ar mit 20. leveår der går i gang. Tak Michelle, for notice! Ku være kønt at man blir 19 og ikke engang kan tælle ;)]. Et eller andet sted er det faktisk ret trist, da jeg slet ik synes at jeg har fået gjort alt det jeg ville som 18årig. Fx ville jeg gerne kunne have prøvet at køre til Gym, jeg ville egentlig gerne have holdt en lidt større 18års end jeg gjorde (og så måske alligevel ikke. Og så er der jo også en 21 år fødselsdag om nogle år...), men frem for alt så er jeg ikke klar til at blive ældre (aren't we all?). 19 år og igang med sabbat uden at vide hvad man skal efterfølgende. Det er vist et emne der efterhånden har florerer gentagende gange herinde. Men det er altså også noget der virkelig optager mine tanker, ikke mindst fordi at det nærmest er kutyme kun at have ét sabbatår (jaa jeg ved godt at man kan have flere, men stadig...), og så skal man jo også lige vælge uddannelse og erhverv som skal være ens beskæftigelse resten af livet. That's a big fucking deal! Men anyway, en fødselsdag er en fødselsdag og det plejer at være hyggeligt, så nok whining fra mig ;)

 Jakke: Sparkz
Trøje: H&M
Ur: Marc by Marc Jacobs
Taske: Bon Goût
Bukser: H&M
Støvler: H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar