onsdag den 11. september 2013

Outfit // Snakey

Godaften Blog :)

Høhø Glatbanen i dag. What a... Hmm jeg mangler ord. Først intimiderende, derefter tager man det som det kommer, så bliver man koncentreret og til sidst er det faktisk skide sjovt, for at det så derefter igen den sidste halve time (efter at have kørt i noget nær 4 timer, hvor vi alle er godt fartblinde, desorienteret - eller det var jeg i hvert fald, samt virkelig stiv i ryggen) at have lidt tunge øjenlåg. Men ellers en ret sjov udfordring når vi først kom igang, og så fik jeg stivet mit ret skrøbelige ego lidt af, efter at have set andre aspiranter i aktion bag et rat. Godt at vide at jeg alligevel ik er den eneste der stadig har lidt at lære endnu. Selvom jeg var den eneste der ikke havde prøvet mørkekørsel - indtil vi skulle hjem. Hvor smart er det lige? Glatbane og mørkekørsel blev lige slået sammen og jeg fik kørt fra Sorø til Jyderup hvor jeg vænnede mig til at bruge kørelys og langt lys (og at jeg ellers ik ku se en pind.)
     Ja, jeg begynder at ku se en ende på galskaben, selvom teori- og køreprøven får mig til at skide en grøn snemand, for at sige det på godt dansk. Men det går da bedre ;)

Dagens outfit tog ikke særligt hensyn til dagens strabadser, så jeg trak i sorte jeans og slangeskin til lidt chunky smykker - og hold op hvor de irriterede ud på de sidste timers kørsel! Selen hang fast i halskæden og uret raslede irriterende om håndledet, når vi skulle ud og skride og rette op på glatbanen, hvor man jo virkelig må hive og slide i det rat (og lige en lille fodnote til jer andre medaspiranter: Husk ALTID at tjekke om håndbremsen er trukket. At køre med den trukket er altså en ret spøjs fornøjelse. Just Sayin' ;)





Sunnies: H&M
Halskæde: H&M
Skjorte: H&M
Ur: Marc by Marc Jacobs
Jeans: DrDenim
Sko: H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar