torsdag den 5. september 2013

Pinterest

Hej Blog :)

Tid til August måned's aktivitet på min Pinterest-profil, og endnu engang har det ikke gået stille for sig, og jeg beklager på forhånd for den inspo-billede-bombe jeg er ved at smide. Sorry.

Men August måned er gået med - som I nok har bemærket - en masse fashion, i anledningen af den nye sæson's indtog i butikker, garderober osv. Så jeg har både været ude og glugge streetstyles, fashion tegninger (der by the way er virkelig god inspiration!), lidt inspiration til garderoben, selvfølgelig, og så har jeg også være ude på mere fremmede vande, der omhandler noget så fremmed for mig som boligen. Ja, jeg der stadig bor hjemme og egentlig aldrig rigtig har gået så meget op i at udsmykke mit værelse på mest fashionable vis (selvom jeg nu altid har elsket at bygge barbie-huse, though), er pludselig blevet ret så bevidst omkring hvordan mit fremtidige hjem skal se ud. Hm måske det kommer sig af at diverse venner og veninder er begyndt at flytte hjemme fra og andre bloggere også er gåde på interiør-shopping. Hmm så hvorfor skulle jeg så ikke?
     Og til sidst har jeg selvfølgelig også udforsket fotoområdet og ledt efter god inspiration til nye motiver jeg kan prøve mig med. Sort/Hvid fotokunst samt surrealisme er virkelig noget der fascinerer mig, og som jeg må give mig i kast med her til September. Så må vi se hvad der kommer ud af det...

Tjek min Pinterest-profil ud Her.

















 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar