onsdag den 11. september 2013

Wanderlust

Hej Blog :)

Åååh, kender I det, når man bare får lidt nok af at se det samme igen og igen og igen? At dagligdagen begynder at blive ensformig, man bliver rastløs og får et slemt anfald af udrejselængsel? For sådan har jeg det nemlig. Efter gym er slut for mit vedkommende, halvdelen af mine klassekamerater er spredt for alle vinder; nogle er taget på RUC, andre er flyttet til KBH eller Århus og nogle skal endda til Spanien på guidskole (!!!), og så sidder jeg så her og føler mig virkelig left behind!? Det må der altså gøres noget ved! ... Når pengene i hvert fald er til det, og jeg har samlet mod til at tage ud og rejse i et par måneder (jeg har jo tragisk nok slet ingen rejseerfaring andet end mine to skoleture til Spanien, så alt sådan noget med at klarer sig på egen hånd i udlandet og begå sig i en fremmed kultur = waaaaay gone for me!) Men anyway, first time for everything, og det skal såmænd nok komme. Men nu sidder jeg jo bare i den situation at jeg skal have sparet op. Hm hm, hvilket jeg også er i gang med, men derfor har jeg stadig lyst til at rejse nu og her! Bare ferie endda! Hele sommeren har jeg bl.a. drømt mig væk til Italien, Los Angeles, Arizona, Paris, Asien, Monaco, Afrika, Santorini, Dubai, Grækenland... Suk, den bedste måde jeg egentlig kan connecte med stederne på er ved at blive væk i Google Billeder og Pinterest - hvilket jeg så allerede har gjort, og det har så resulteret i dette Wanderlust-indlæg.

Hm ja, enjoy - and be careful out there! :O

Los Angeles 
Monaco
Bellevue Sorrento, Italien
Afrika
Santorini, Grækenland
Venedig, Italien




Dubai
Grand Canyon, Arizona
Tokyo, Japan
Bambus skov i Arishiyama Kyoto, Japan
 

Sydney, Australien
^2: Sirocco Sky Bar, Bangkok, Thailand
'The Dark Hedges', Nord Irland
Island

Bali, Indonesien
Aridagawachi, Japan

Positano, Italien
Hontley Hotel, Santa Monica, Los Angeles
Grand Canyon, Arizona

Sahara ørkenen
Oregon/Californisk nationalskov




Victory i Ubud, Bali

Moon Bridge, Taipei, Taiwan
Mulnomah Falls, Oregon



Four Seasons, New york
Crystal Paladset i Madrid, Spanien
Dubai


Arizona/Utah
Monument Valley, Utah/Arizona


Lofoten, Norge
Cave of Melody, Skotland



Li floden, Kina
Den Kinesiske Mur, Kina 
Santorini, Grækenland
Stonehenge, Storebritanien
Baobab Allé, Madagascar
Mojave Ørkenen, Arizona


Vesturhorn, Island



Magical Forest, Shanghai, Kina
Kabul, Afghanistan
Restaurent Mezzaluna i Bangkok, Thailand
Ditto
Hotel Splendido i Portofino, Italien
Nishiki Markedet i Kyoto, Japan
Bagan Tempelby
Chateau de Joux, Frangkrig
Golden Gate, San Fransisco
Venice Beach, Los Angeles 
Ved Lake Como, Italien

^5: Santa Monica, Los Angeles

Ingen kommentarer:

Send en kommentar