søndag den 27. oktober 2013

50 Shades of Autumn

Godaften Blog :)

Som lovet smider jeg her mine seneste billeder op af det danske efterår, fanget gennem min linse. Naturens farvepalet på denne årstid er altid en fryd for ivrige fotografer som undertegnede at lege med, især på en solrig dag, gerne med lidt dis rundt omkring. Det giver simpelthen det fedeste lys og de mest stemningsfulde eksponeringer, am I right? Derfor tæller efteråret bl.a. som en af mine ynglingsårstider (okay der er kun 4 at vælge imellem, og jeg elsker dem alle), men lige den tid hvor bladene lige har skiftet farve og alt stadig er spændene og farverigt, inden regn og rusk forvandler landet til en slagmark, er altså den absolut bedste! Og det er netop den del af efteråret som jeg har prøvet at fange :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar