søndag den 6. oktober 2013

It's A Man's World

Godaften Blog :)

Sjovt som sene lørdag aftener bliver brugt på shopping og sukken efter nye cravings... Suk.
     Jeg har jo altid mere eller mindre dyrket herrestilen. Nok mest i form af rå biker-items og jeans, men her
for nyligt har jeg også virkelig fået øjnene op for bl.a. caps, huer og andre mere klassiske herreelementer 
som oversizefrakken og herreuret. Efter at have set det i aktion i gadebilledet og prøvet det på selv, har stilen virkelig vundet ved nærmere bekendtskab, og resulteret i at jeg nu er på rov efter en lækker oversize tweed frakke, en rå cap og et par fede boyfriendjeans. Men da jeg så også faldt over det semimaskuline guldur fra Marc by Marc Jacobs faldt jeg smask-pladask for det right away. Wouh, Me likey! Og de to tasker, der
virkelig siger Stella McCartney, og for øvrigt må være ULTRA lækre at holde om røg også lige med på
listen. Og så er capsene og Boy-logoet jo nærmest essentielt, når man taler chic-drenget herrestil... Og jeg
kan blive ved.
    Undertøjssættet er nok det eneste der ikke er særlig maskulint, men bare helvedes pænt og må være
virkelig behageligt at have på. Normalt går jeg ellers ikke så meget op i undertøj, men jeg må altså indrømme
at der er eller andet forførende og sexet over sorte blonder og soft bra-stilen. Kan I følge mig?

Kort og godt craver jeg totalt herrestilen, og nedenstående items har allerede fået en høj placering blandt mine musts. Nu håber jeg bare at jeg kan sove i nat...
It's A Man's World
Klik på collagen for links.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar