torsdag den 24. oktober 2013

"L'Heure du Départ" by Lanchlan Bailey

Hej Blog :)

Må vist hellere skynde mig at smide månedens fotoshoot op. Det er jo rigtigt blevet efterår - og vi er så godt som midtvejs. Derfor er der mange vildt smukke farver i brændte nuancer rundt omkring der inspirerer mig til at farve læberne mørkerøde, lade lokkerne få frit løb i efterårsvinden, iklæde mig jordfarver og tilsætte lidt glamour på ledene, så jeg kan stråle med i efterårssolen ;P
     Dét og så shootet skudt til Vogue Paris i slut-oktober sidste år af fotografen Lanchlan Bailey af den smukke amerikanske supermodel OG prinsesse (hallo, der er sgu nogen der ka'!), Kendra Spears. De vindblæste brune lokker ser vildt godt ud, som de bløde krøller blæser i vinden og indrammer og somme tider tildækker lidt af ansigtet. De mærke læber er den perfekte detalje, der fuldender hele looket, og også udgøre centrum for billederne. Selvfølgelig er der også de ret så cool smykker, men det er nu de dybrøde læber der betager mig mest. Dem og så også Kendra's misundelsesværdige glødende hud, de blommefarvede negle og den jordfarvede garderobe, der både siger classy citychic herregårdsglamour. Jeg er fan! :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar