mandag den 28. oktober 2013

Like Victoria

Godformiddag Blog :)

Denne regnfulde mandag har jeg den fornøjelse at kunne tilbringe hjemme i selskab med Eurowoman, mit TV, en kop varm kako, citrontærte fra igår og med hyggebukserne på. Det er fandeme et privilegie i sig selv! Eller måske ikke, men tæt på ;)
     En grå regn/stormfuld fridag om mandagen, står også automatisk i internettets tegn, og man har nu mulighed for uhindret at tjekke alle sine ynglingsblogs, og jeg er faldet pladask for den svenske blogger og ultra citycool fashionista Victoria Törnegren. Ud over at være en virkelig smuk pige, har hun også en stil så mega cool og ultra chic med et urbant og drenget præg, der så absolut appelerer til mig! Hendes hang til boyfriendjeans, læderjakker, oversize herrefrakker og de over-mega-kodyl-seje-rockstar-sunnies fra Ray-Ban, der næsten er blevet hendes varemærke, er noget der seriøst får mit kreditkort til at gløde. 
Elsker at kigge hendes forskellige outfits igennem (som kan findes Her), og blive inspireret af hendes cool og drengede univers.

Nedenfor har jeg samlet en collage, med nogle current cravings, inspireret af Victorias outfit. Og ud over at sidde med ekstreme abstinenser der raser om kap med stormen udenfor, så er det også ret inspirerende. Støvlerne og hårringen har jeg lovet mig selv i (trøste)præmie efter min teoriprøve på onsdag, mens solbrillerne, Moschino-coveret og tasken allerede er skrevet ind på ønkselisten til jul, og så har jeg netop bestilt et lignende undertøjssæt hjem fra Nelly. Det er jo alligevel snart lønningsdag ;P
Like Victoria
For links, tryk på collagen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar